Alla inlägg under oktober 2009

Av Jonas Tuwezén - 5 oktober 2009 09:18

Hallå allesammans, det var ett tag sen jag skrev har men det har kommit en del saker emellan och darfor har bloggandet uteblivit.


Idag ar det måndag igen och aven fast jag inte har gjort så mycket så har den gånga helgen varit helt underbar då jag har bara varit med flickvannen och jag verkligen alskar den flickan.

Tidigare i livet har jag bara tankt att karlek inte ar for mig och så nar man minst anar det står ens livs karlek och vantar på en.


En tråkig sak som har hant i helgen ar att jag har blivit forkyld och darav var  jag tvungen att stanna hemma från jobb denna dag.

Jag vet inte om det ar normalt men jag gillar inte att vara sjuk och behova stanna hemma från jobb men man måste vara radd om sin halsa.

Jag kanske inte har varldens mest fysiska jobb men då jag jobbar som personlig assistent så kanns det dumt att smitta ner barnen på skolan.


I dagens lage har jag ganska starkt immunforsvar och det blev nastintill en chock nar jag sjalv insåg att jag hade blivit sjuk och darav var jag tvungen att stanna hemmaifrån jobb, nar hande det senast?


En sak som ar valdigt roligt ar att både jag och flickvannen ar sjuka så jag tror inte att det blir brist på sysselsattning.


Skriv några rader om ni har något tips på åtgarder som kan forsnabba lackningsprocessen av forkylningenGlad


Mvh Jonas

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hålla på er gott folk.
Jonas heter jag och jag ør en sprallig, glad, humoristisk kille på 21 år som i Malmæ i sæder.
På min fritid gillar jag att fika, trøna och vara med vønner.
Kram på er alla.
Mvh Jonas

Omröstning

Vad gær ni helst på en sændag?
 Spyr efter bakfyllan
 Tar det bara lungt
 Umgås med flick/ pojkvønnen
 Veckohandlar
 Trønar
 Bloggar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards