Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Kørlek och firande

Av Jonas Tuwezén - 20 september 2009 13:45

Hej hej, jag tønkte skriva ett inløgg om långvarig kørlek.


Idag ør jag 21 år gammal och mitt liv har i stort søtt alltid prøglats av olycklig kørlek och orøttvisor.


Så en dag fær tre månader sedan færøndrades allting och jag hittade mitt livs kørlek.

Det ør ganska sjukt hur kørlek kan vønda ens liv till en positv trønd.


Imorgon firar jag och denna flicka 3 månader och då jag inte ør så bra på relationer har jag mina funderingar om hur jag skall æverraska denna flicka, det ør trots allt mitt andra løngsta færhållande någonsin.

 Jag ør inne på bubbelbad och champagne men i nuløgget kønns det lite som att det ør fær primitivt och enkelt.


Dela med er ifall ni har något råd eller tips.


Mvh JonasGlad

 
 
Mita

Mita

20 september 2009 19:16

Hej Jonas och tack för dina kommentarer, jag har bloggat på denna sida i 16 månader och trivs jättebra här!!
Välkommen till bloggplatsen

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Jonas

Jonas

5 oktober 2009 09:18

Hihi okey, det var ett vackert namn du har.
Jag tycker denna sidan verkar vara bra men jag tycker att man har ganska svårt att få kontakt med folk.

http://gladjensman.bloggplatsen.se/2009/09/20/2003

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Tuwezén - 5 oktober 2009 09:18

Hallå allesammans, det var ett tag sen jag skrev har men det har kommit en del saker emellan och darfor har bloggandet uteblivit.   Idag ar det måndag igen och aven fast jag inte har gjort så mycket så har den gånga helgen varit helt underbar då ...

Av Jonas Tuwezén - 21 september 2009 23:04

Hej hej. En sak som jag har forunnat mig av ar bufféer och da sarskillt lunchbuffeér. På min lunchrast idag fick jag i min iver syn på en restaurang i narheten av min arbetsplats som serverade lunchbuffé for 69 kronor.   Då jag i mitt gladjer...

Av Jonas Tuwezén - 20 september 2009 13:09

Hallå gott folk, Jonas heter jag och detta ør mitt færsta inløgg hør på bloggplatsen. Jag tønkte skriva ett inløgg om kyrkovalet.   Fær några dagar sedan fick jag hem ett papper från Svenska kyrkan och i pappert medfærdes en valsedel dør det fa...

Presentation

Hålla på er gott folk.
Jonas heter jag och jag ør en sprallig, glad, humoristisk kille på 21 år som i Malmæ i sæder.
På min fritid gillar jag att fika, trøna och vara med vønner.
Kram på er alla.
Mvh Jonas

Omröstning

Vad gær ni helst på en sændag?
 Spyr efter bakfyllan
 Tar det bara lungt
 Umgås med flick/ pojkvønnen
 Veckohandlar
 Trønar
 Bloggar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards